سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ، یکی از اولین و مهم ترین اقداماتی که به عنوان محافظت از محل زندگی و یا کسب و کار خود می توانید انجام دهید استفاده و به کار گیری درب ضد سرقت می باشد. درب های ضد سرقت کاربردهای زیادی دارند و علاوه بر محافظت مکان در برابر سرقت می توانند عوامل مزاحم را نیز دور نگه دارند و همچنین از ورود و خروج حیوانات خانگی یا کودکان جلوگیری نمایند.

با توجه به این موضوع که درب های ضد سرقت ایمنی بالاتری از درب های معمولی دارند و عبور و گذشتن از آنها نیازمند صرف وقت و انرژی بیشتری است بنابراین اکثر سارقان در برخورد بتا این نوع از درب ها از سرقت منصرف شده و ترجیح می دهند که زمان خود را صرف باز کردن درب ضد سرقت نکنند.

درب های ضد سرقت در انواع مختلفی و مطابق با نیازهای مشتریان و مکانی که درب قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرد تولید و ساخته می شوند. بهتر است قبل از تهیه درب های ضد سرقت برای منزل یا محل کار خود ابتدا با انواع مختلف این نوع از درب ها آشنا شوید و سپس بر طبق نیاز خود مناسب ترین آن را انتخاب و تهیه نمایید.

انواع درب ضد سرقت

نکته بسیار مهم در درب های ضد سرقت نوع قفلی است که در درب به کار رفته است زیرا قفل منحصر به فرد و متفاوت این نوع درب را از سایر انواع درب های معمولی متمایز می سازد بنابراین توجه به نوع و کیفیت قفل در انتخاب این درب ها علاوه بر سایر موارد باید مورد توجه قرار گیرد.  درب های ضد سرقت در انواع مختلف ایرانی، چینی و ترک در کشور موجود هستند.

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل نسبت به انواع ایرانی و چینی بیشتر می باشد زیرا از کیفیت بالاتری برخوردار است. درب های چینی کیفیت مناسبی دارند و از قیمت ارزانتری نیز برخوردارند. درب های ایرانی نیز در دو نوع تولید می شوند قیمت درب ضد سرقت ارزان ایرانی نسبت به نوع مشابه ترک آن ارزان تر است. باید توجه نمود که قیمت پایین تر محصولات ایرانی نشاندهنده کیفیت پایین این محصولات نیست بلکه بسیاری از آنها از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

برای استعلام قیمت و مشاهده کیفیت انواع درب می توانید به بورس درب ضد سرقت در تهران مراجعه نمایید و ضمن آشنایی با تولید کنندگان و عرضه کنندگان مختلف کیفیت کالاها را نیز بررسی نمایید. در صورتی که زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارید بهتر بدانید که به لطف تکنولوژی در حال حاضر امکان خرید اینترنتی درب ضد سرقت برای همه افراد فراهم شده است.

ساخت درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت را می توان به صورت سفارشی تولید نمود در این حالت درب ها متناسب با سبکی که ساختمان در آن ساخته شده است و دکوراسیونی که برای سازه طراحی شده ای ساخته و تولید می گردد. درب های فولادی ضد سرقت در این روش کاملا مطابق با سلیقه مشتری ساخته می شود و علاوه بر اینکه امنیت ساختمان را تأمین می نمایند یکی از عناصر اصلی دکور و زیبایی سازه نیز محسوب می شوند. کیفیت درب های سفارشی با توجه به بودجه ای که برای آن صرف می شود و متریالی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد می تواند متفاوت باشد.

 

نوع دیگر درب های ضد سرقت درب های کلاسیک هستند این نوع از درب های فولادی ظاهری مانند درب چوبی کلاسیک دارند و برای استفاده در انواع مکان ها می توانند بسیار مناسب باشند. درب های ضد سرقت کلاسیک ظاهر زیبایی به ساختمان خواهد داد و قیمت مقرون به صرفه تری نیز از نوع سفارشی دارد. درب ضد سرقت با دارا بودن یک قاب فولادی می تواند امنیت بالایی را نسبت به درب های معمولی که دارای قاب پلاستیکی یا چوبی هستند برای شما فراهم آورد و علاوه بر آن از دوام بسیار بالاتری نسبت به درب های معمولی برخوردار است. قفل های چند نقطه ای و سنگینی که در این درب ها استفاده می شود مانع نفوذ و سرقت خواهد شد و موجب اطمینان خاطر شما خواهد گشت.