سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب اتوماتیک ایرانی

درب اتوماتیک ایرانی

درب اتوماتیک ایرانی ، درب های اتوماتیک یا خودکار نوعی از درب ها هستند که به صورت خودکار و با مکانیزم های مختلفی که دارند در زمان تردد و عبور و مرور افراد باز و بسته می شوند. انواعی از این نوع درب ها با استفاده از ریموت های مخصوص به خود باز و بسته می شوند و انواعی دیگر نیز با استفاده از حسگرها و چشم های الکترونیکی که در آنها تعبیه شده است به صورت اتوماتیک عمل می نمایند.

نوع ریموت دار بیشتر برای مکان هایی مانند پارکینگ ها و یا معابری که امنیت ورود و خروج در آنها دارای اهمیت است مورد استفاده قرار می گیرد و انواع دیگر مناسب مکان های شلوغ و پر تردد مانند فروشگاهها، ساختمان های اداری و تجاری، بانک ها و … است. درب اتوماتیک ایرانی هم به صورت فلزی و هم به صورت شیشه ای ساخته می شود و هر یک در مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

درب های فلزی در آسانسورها به عنوان درب اتوماتیک آسانسور و درب شیشه ای در مکان های عمومی کاربرد دارد. نوعی از درب های فلزی نیز به صورت کرکره ای تولید می شوند که عموما به عنوان کرکره برای مغازه ها و یا درب های پارکینگ ساختمان ها مورد استفاده هستند. درب های اتوماتیک در برابر آتش سوزی مقاومت بالایی دارند و به صورت ضد حریق تولید می شود. همچنین درب اتوماتیک شیشه ای طوری طراحی می شود که مانع از ورود گرد و غبار و همچنین اتلاف انرژی در ساختمان خواهد شد. این درب ها عایق مناسبی برای صدا نیز محسوب می شوند و با توجه به زیبایی ظاهری و متنوع بودن فریم ها می توانند جذابیت بالایی در محیط ایجاد نمایند.

انواع درب اتوماتیک ایرانی

معمولا درب اتوماتیک از برق اضطراری نیز پشتیبانی می نماید و این موضوع سبب می شود که در زمان قطع ناگهانی برق مشکلی برای تردد و رفت و آمد ایجاد نشود.درب اتوماتیک ایرانی ، در انواع متفاوتی تولید می شود. نوعی از آن که به عنوان درب اتوماتیک کشویی و یا اسلایدینگ معروف است بسیار مناسب فضاهای کوچک که تردد زیادی در آنها انجام می شود می باشد.

نوع دیگری از درب های اتوماتیک نوع تلسکوپی است که برای فضاهایی که دارای عرض کمی هستند و امکان استفاده از درب اسلایدینگ یا کشویی در آنها وجود ندارد بسیار مناسب می باشد. برخلاف درب کشویی در درب تسکوپی به جای دو لت بزرگ از 4 لت کوچک استفاده می شود بنابراین می تواند بازشویی با اندازه 70 درصد فضای موجود را در اختیار استفاده کننده بگذارد. نوع دیگری از درب های اتوماتیک نیز به صورت لولایی ساخته می شوند. درب اتوماتیک لولایی بیشتر برای قرار گرفتن در مسیرهای تردد یکطرفه مورد استفاده قرار می گیرد.

یعنی مواردی که تنها نیاز به درب ورود و یا درب خروج به تنهایی می باشد. در سازه هایی که نیاز به ساخت درب های مجزا در آنها وجود دارد می توان از این نوع درب استفاده نمود. نوع دیگر درب اتوماتیک ایرانی درب تاشو است. این درب قابلیت جمع شدن کامل را دارد و در مکان هایی که در آنها فضای ورودی کم است می توان از آن بهره گرفت. درب اتوماتیک شیشه گردان نیز یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک ایرانی می باشد استفاده از این نوع درب این مزیت را ایجاد می نماید که می توان به صورت همزمان ورود و خروج از یک درب را فراهم ساخت. استفاده از آن در مکان های پر تردد و پر جمعیت بسیار به صرفه و مفید خواهد بود.

جک پارکینگی ایرانی

 

برخلاف درب اتوماتیک ایرانی ، از تولید جک پارکینگ ایرانی مدت زیادی در کشور نمی گذرد. ولی تولیدات ایرانی در زمینه درب های اتوماتیک و انواع جک های پارکینگی در حال حاضر با قیمت های مناسب و کیفیت بالایی انجام می شود می توانید با جستجوی تولید کنندگان درب اتوماتیک به لیست قیمت درب اتوماتیک و جزئیات تماس تولید کنندگان دست یابید. همچنین با جستجوی عبارت هایی مانند، بهترین جک درب پارکینگی ایرانی، بهترین مارک جک درب پارکینگ ایرانی، بهترین جک پارکینگی ایرانی و عباراتی مشابه، به اطلاعات تولید کنندگان جک پارکینگی و لیست قیمت های موجود دست یابید.