سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب اتوماتیک

 

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک ، در ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که درب اتوماتیک چیست ؟همانطور که از نام آن پیداست نوعی درب است که به صورت خودکار باز و بسته می شود. از این نوع درب ها در مجتمع های مسکونی، برج ها، مجتمع های تجاری و کلیه مراکز پر رفت و آمد استفاده ی شود. رایج ترین نوعی که در این مکان ها از آن استفاده می گردد، درب اتوماتیک شیشه ای است که با توجه به این که از شیشه و فریم های استیل در این نوع درب ها استفاده می شود نمای ساختمان در صورت استفاده از آنها زیبایی خاصی پیدا خواهد نمود.

همچنین این درب ها می توانند تا حد زیادی از هدر رفت انرژی جلوگیری نمایند. درب های اتوماتیک به علت اینکه نیازی به لمس برای باز و بسته شدن ندارند می توانند از انتقال انواع میکروب ها و ویروس هایی که در فضاهای عمومی به تعداد زیاد وجود دارند جلوگیری نمایند. در انواع مختلف به صورت کشویی، شیشه ای، کرکره ای و … تولید می شوند. با توجه به نوع دکوراسیون و نمای ساختمان می توان درب های اتوماتیک را سفارشی سازی نمود تا هماهنگی کاملی را با نما داشته باشد.

کاربرد درب های اتوماتیک

استفاده از درب اتوماتیک می تواند راحتی و آسایش زیادی را برای استفاده کنندگان از آن فراهم آورد. تنوع بسیار زیادی دارند و می توان از آنها در سازه های مختلف استفاده نمود، در ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری، فروشگاهها و … استفاده از این نوع درب بسیار مناسب و مطلوب است. قیمت درب اتوماتیک با توجه به ابعاد درب و نوع مصالح و متریالی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت می باشد.

و ابعاد درب با توجه به سایز و عرض ورودی ساختمان تعیین می شود. درب شیشه ای اتوماتیک از فریم، شیشه و یک موتور اتوماتیک برقی که باز و بسته شدن درب را کنترل می نماید ساخته می شود. درب اتوماتیک کرکره ای بیشتر به عنوان درب پارکیمگ یا درب مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد و از مصالح و متریال فلزی ساخته می شود. این نوع درب ها با استفاده از ریموت هایی که به صورت هماهنگ با درب تولید می شوند باز و بسته می گردند.

درب های اتوماتیک این قابلیت را دارد که با بخش های دیگر ساختمان که به صورت هوشمند طراحی و ساخته شده اند مرتبط گردد تا در مواقع اضطراری بتوان حرکت آن را کنترل نمود. در اماکن پر تردد دربهای اتوماتیک دارای حسگر ها و سنسورهای چشمی هستند که در قسمت بالایی درب قرار می گیرد و باعث باز و بسته شدن درب می گردد. از انواع مختلف درب های اتوماتیک می توان به درب های کشویی، درب های اتوماتیک تلسکوپی، درب های گرد، درب های نیم دایره ای، تاشو و … نام برد.

تولید درب های اتوماتیک

یکی از سازندگان و تولیدکنندگان مورد اعتماد درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک آچیلان در است. بهتر است قبل از خرید تحقیق در مورد درب های اتوماتیک را به صورت کامل انجام دهید و با فروشندگان مورد اعتماد در این زمینه مشورت نمایید. در خصوص نوع دربی که قصد استفاده از آن را دارید باید اطمینان حاصل نمایید که با نما و دکوراسیون ساختمان شما هماهنگی لازم و کافی را داشته باشد.

 

اسامی فروشندگان و سازندگان مورد اطمینان در شهرهای مختلف را می توانید با جستجوی عبارت هایی مانند درب صاتوماتیک مشهد، درب اتوماتیک اصفهان و … بدست آورید و برای تحقیق و استعلام قیمت با آنها تماس حاصل نمایید. معمولا شرکت های فروشنده بعد از ساخت درب را در محل مورد نظر خریدار نصب و پیاده سازی می نمایند و به صورت کامل به خریدار تحویل می نمایند. با توجه به مزایایی که این نوع درب ها دارند استفاده از آنها برای مکان های پر رفت و آمد بسیار توصیه می گردد.