سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار ساخت سوله

نرم افزار ساخت سوله

نرم افزار ساخت سوله ، سوله نوعی سازه فولادی است که دارای سقف شیبدارمی باشد و مصارف مختلفی در صنایع دارد و به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت سولهصنعتی بسیار تخصصی و دقیق است که باید با رعایت تمامی استانداردهایی که در صنعت ساخت و ساز برای این نوع سازه در نظر گرفته شده و همچنین با انجام محاسبات دقیق با در نظر گرفتن مواردی مانند محل اجرای سوله، موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی، نوع کاربری سوله و … انجام می شود.

در طراحی سوله برای دقیق تر انجام شدن محاسبات و نقشه های اجرایی که باید تهیه شوند از نرم افزار ساخت سوله استفاده می شود این نرم افزارها این امکان را به طراحان سوله می دهند که محاسبات سوله را به صورت کاملا دقیق و علمی انجام دهند و خروجی مطمئنی را برای ساخت سوله داشته باشند. از نرم افزارها برای طراحی تمامی قسمت ها مانند طراحی فونداسیون سوله، بدنه، سقف و … می توان استفاده نمود.

ساخت سوله

در ابتدای ساخت سوله مهندسین متخصص و محاسب سوله جزئیاتی مانند مختصات و مشخصات مکانی که سوله باید در آن پیاده سازی شود را که با استفاده دوربین های نقشه برداری پیشرفته و توسط نقشه برداران ساختمانی بدست می آید را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهند تمامی استانداردها و ضوابطی را که باید در توسط شرکت طراحی سوله رعایت شود در نظر می گیرند و اطلاعات دریافتی را برای ساخت واحد سوله بررسی و آنالیز می نمایند این موارد به برآورد قیمت سوله نیز کمک بسیاری می نماید.

در مرحله بعدی طراحان به طراحی آنلاین سوله می پردازند و یا از نرم افزار ساخت سوله که به صورت تخصصی وجود دارند مانند: ETABS ، SAP ، STAAD ، AUTO CAD ، SAFE ، X STEEL ، ARCHICAD ، AUTO CAD ARCHITECT ، ANSYS ، PD-MS  AUTO CAD LAND DESKTOP ، ROBOT ، CS-COOL ، CSI SECTION DESIGNER ، PROKON ، PL AXIS 3D XVHPD  و… برای طراحی و تهیه نقشه های اجرایی قسمت های مختلف سوله استفاده می نمایند. با استفاده از این نرم افزارهای تخصصی سازه سوله با در نظر گرفتن تمامی استانداردها و ضوابط بین المللی که در این رابطه وجود دارد طراحی می شود و نقشه های اجرایی و فنی، دفترچه محاسبات و لیستوفر سوله تهیه می شود.

موارد دیگری مانند برآورد دقیق میزان مصالح و متریالی که برای ساخت سوله نیاز است و همچنین برنامه زمانبندی برای تولید سوله نیز باید توسط شرکت سازنده سوله تهیه شود و به خریدار اعلام گردد. در نهایت ممکن است طرح تهیه شده برای سوله به صورت سه بعدی نیز پیاده سازی شود و در اختیار خریدار و افراد تیم اجرایی قرار بگیرد.

مزایای استفاده از سوله پرداز

نرم افزار سوله پرداز نیز یکی از نرم افزارهای بومی است که برای طراحی و ساخت سوله مورد استفاده شرکت ها و افراد قرار می گیرد. استفاده از این نرم افزار با توجه به بومی بودن آن و امکاناتی که برای کابر فراهم ساخته است می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. در صورت استفاده از این نرم افزار محاسبات به صورت دقیق و کامل و بر اساس استانداردها انجام می شود و نیازی به دخالت کاربر در این خصوص نمی باشد. با توجه به این امکان نیازی نیست که حتما به عنوان یک کاربر حرفه ای با این نرم افزار کار کنید و می توانید به سادگی از امکانات آن استفاده نمایید.

 

در زمان طراحی سوله تا حد زیادی صرفه جویی خواهد شد و نتیجه قابل اطمینان خواهد بود. هزینه های جانبی مربوط به طراحی سوله تا حد زیادی کاهش می یابد و هزینه طراحی برای مصرف کننده ارزان تر تمام خواهد شد. نقشه های اجرایی و فنی، دفترچه محاسبات و فایل های فنی و محاسباتی تولید شده کاملا بر اساس استانداردها هستند و در انتها در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت. با جستجوی عبارت دانلود نرم افزار سوله پرداز در اینترنت می توانید این نرم افزار را دریافت نموده و از امکانات آن استفاده نمایید.